23. april 2008

2. helg på trenerkurset

I helga hadde vi andre helg på trenerkurset. Vi har tatt en del bilder, og jeg har planer om å skrive litt om hvordan ei slik kurshelg fortoner seg, men foreløbig har jeg ikke hatt tid!

Poster likevel en liten teaser fra Rita i dag :)

I helga sto Rita og Kine ved den klassiske hold-fast-terskelen som så mange av oss har møtt: Hvordan få hunden til å holde fast mer enn bare et lite øyeblikk?

Vi la hodene i bløt og prøvde å komme med gode råd.... To dager senere fikk jeg en e-post med lenke til denne videoen:



Er det rart det er artig å holde trenerkurs!? :D

2 kommentarer:

Siv sa...

Oj, så kult med video!
Kan ikke være dårligere enn at jeg poster en apporteringsfilm jeg også.
Gleder meg til å høre mer om treningshelgen!

Anonym sa...

Huff a meg Siv, den videoen din får jo oss til å virke som grønnskollinger deluxe;)

Ja ja, fint at vi har noe å strekke oss mot! Og så skal man jo ikke drive og sammenligne seg med disse canis-instruktørene... Det er ikke bra for helsa;)

Blogglisten