8. januar 2007

Tilbake til start

I dag har vi hatt ei økt på p-plassen på kjøpesenteret(!) i Buvika. Til tross for høye kriterier gikk det meste bra, men med ett tilbakevendende unntak: Avstandsdirrigering.

Vi fortsatte i dag med frivillige stillingsforandringer, og jeg synes fremdeles at dette går greit. Jeg fortsatte også med å trene med kommando på siste delen av øvelsen (neddekk + gå tilbake og oppsitt). Dette gikk også fint (som det også har gjort før). Når jeg la på det nest-siste leddet (oppsitt), så resulterte det etter et par reps igjen i at Tam ikke reagerte på dekk-kommandoen. Skal tro om jeg rett og slett trener for lange pass på denne øvelsen? Jeg synes i alle fall at det er skitvanskelig å komme i mål :(

Gode, KONKRETE, råd mottås med takk!

Ingen kommentarer:

Blogglisten