11. januar 2007

Hodet i bløt

Den siste tida har det vært veldig mye lydighetstrening. Framgangen har forøvrig uteblitt (med unntak av at jeg begynner å få en hund som er veldig treningsvillig!), og det har vært en del frustrasjonsprega trening og tenking når det gjelder avstandsdirrigeringa vår.

Etter en samtale med hhv. Herr og Fru Hundetrening har jeg sett saken fra en ny side. Dette har gjort at jeg har tenkt og gjort som Bob - jeg har avdramatisert hele hundetreninga og gjort ting veldig enkelt.

Akkurat nå er jeg igjen verdens beste hundetrener, og jeg har igjen verdens beste hund - noe som passer perfekt i og med at det er konkurranse på søndag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra! Då kommer det att gå helt perfekt för er i morgon! Jag håller tummarna och hoppas att ni får en toppendag!

Blogglisten