11. mars 2006

City Syd

Fredagskvelden trente vi på p-plassen ved E6 på City Syd.

Tam har innimellom hatt litt trege starter på innkalling fra sitt. Jeg har skrevet dette på kontoen for lite fornuftig planlegging av økter. Når man trener mye bli sittende någenlunde samtidig med innkalling fra sitt, så ber man jo om bråk. Jeg har nå bestemt meg for at bli sittende er bra nok, og at jeg fra nå trener bli sittende kun i hel innkalling fra sitt-øvelse. Og slik ble det fredag.

Vi startet med å bruke Marthe som hjelper for at det ikke skulle være noen som helst tvil om hva vi skulle trene. Vi repeterte altså siste leddet et par ganger før jeg kjørte hel øvelse et par ganger. Full fart - ingen latenstid på kommandoen :)

I tillegg til bli sittende, ble det litt fri ved fot og dekk fra utgangsstilling. Stimuluskontroll er foreløbig mangelvare...

Ingen kommentarer:

Blogglisten