19. mars 2006

Alt som ikke er bra

I dag ble det en kort og intensiv økt på gårdsplassen.

Det gikk stor sett bra, men i stedet for å ramse opp alt vi har gjort og bable om alt som er bra, tar jeg en oppsummering av alt som ikke er bra:

1) Tam tar et steg ut til siden når jeg kommanderer "stå" under marsj.
2) Tam tjuvstarter på innkalling fra sitt (mens jeg går i fra).
3) Tam flytter på forbena når jeg går inntil på bli stående.
4) Tam ser konsekvent ned akkurat i det vi vender på helomvendinger til venstre.
5) Tam er mindre flink til å holde fokus når han har noe i munnen.
6) Tam ligger ikke like stødig når jeg går bak han på bli liggende.
7) Tam står ikke like stødig når jeg går bak han på bli stående.
8) Tam venter ikke alltid på kommando når vi trener dekk fra holdt.
9) Tam venter ikke alltid på kommando når vi trener stå under marsj.

Her er det nok å ta tak i :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva skjedde med å fokusere på det positive? :P

Anonym sa...

Jeg må jo prøve å gjøre en og annen vri for å få litt oppmerksomhet ;)

Blogglisten