5. desember 2006

Innomhus

Det ble innetrening i kveld. Latskapen seiret. Forhåpentligvis blir det en løpetur litt senere.

Det som har stått på programmet er (som vanlig) innkalling med stå, avstandsdirrigering, stå og dekk under marsj.

Trening på innkalling med stå har gitt resultater. Det virker som om Tam nå "følger bevisst med" for å se hva jeg er ute etter. Hvis jeg er forutsigbar og kjeder gir han gass, hvis jeg overrasker er han veldig på alert'en på neste repetisjon. Dette er kanskje en selvfølge, men jeg synes likevel at han nå viser at han anstrenger seg for å henge med. Et klart steg videre i treninga.

Avstandsdirrigeringa ble rett og slett for vanskelig. For god kvalitet på det jeg hadde i lomma førte til lav terskel for lyd. Dette førte igjen til mye feiling - og enda mere lyd. Veldig dårlig trening! Men stillingsforandringen er rene, pene, ryddige og veldig raske :)

På stå og dekk under marsj var jeg litt for tøff i trynet, så det ble en del feiling også her. Men jeg synes vi har kommet langt og stimuluskontrollen har blitt bra.

Ingen kommentarer:

Blogglisten