1. juli 2006

Tja...

Da har vi hatt to dager helt fri. Tam har til og med sovet inne i natt! Men...

Treningsiveren er fremdeles like dårlig hos Tam som hos meg. Hvem som har skylda behøver man ikke være professor for å skjønne :)

Vi har nå vært ute og repetert/trent litt på første delen av hopp over hinder. Dette ser forsåvidt ok ut, men Tam ser fremdeles ut som en tradisjonelt trent elghund.

Repetisjon av avstandsdirrigeringa var katastrofal og ble avbrutt ganske fort. Vi får ta en liten gjennomgang av dette senere i dag.

Etter to feil på rad på dekk under marsj ble også denne lagt på hylla til senere i dag.

Må innrømme at dette føles veldig dårlig, og at jeg anser det som nokså sikkert at jeg ikke stiller i morgen. Vi er rett og slett ikke gode nok for noe opprykk slik det ser ut nå, og da er det etter min mening ingen vits å stille.

Jeg kommer uansett ikke til å ta avgjørelsen før i morgen etter at jeg har sett hvordan Tam er på Stavsøra (bare noen få mnutters kjøring fra Solbakken).

Ingen kommentarer:

Blogglisten