4. juli 2008

Kryp

Siden Tam har fått seg et rift i ene poten sto vi over aktivitet i går. I dag har vi hatt noen små-økter med kryp på plenen hjemme. Dette er en øvelse vi har trent på litt innimellom, men som vi aldri har fullført.

Det som egentlig har vært utfordringa med krypen har vært å få han til å bevege en og en bakfot (han har lett for å flytte bakbena samtidig), men nå tror jeg at jeg har funnet nøkkelen. Det virker rett og slett som om det hele løste seg når jeg ble litt tøffere til å strekke strikken. Når jeg går tre-fire skritt mellom hver belønning så han må jobbe litt for å henge med, så blir bevegelsene mye bedre ift. når jeg klikker for ørsmå bevegelser...

Skal prøve å følge opp krypen de kommende dagene nå og se om vi snart kan få til noe som ligner hel øvelse.

Ingen kommentarer:

Blogglisten